SARDANA "ROTARY UNIVERSAL" DEL COMPOSITOR DANI GASULLA DEDICADA AL RC DE TERRASSA

lunes, 14 de agosto de 2023

RC DE TERRASSA

Clubs Rotary a Catalunya

Estimats amics,

Es un goig per mi adjuntar-vos la particel·la de la sardana “Rotary Universal” del compositor Dani Gasulla i Porta, dedicada al Rotary club de Terrassa, amb esperit mundial.

En motiu de ser la presidenta del Rotary Club de Terrassa, vaig demanar una sardana dedicada al nostra institució.

Soc una entusiasta i balladora sardanista de competició i dirigeixo una de les entitats sardanistes de competició de Catalunya, per això vaig voler que s’interaccionessin el mon sardanista i el mon Rotary.

Us adjunto la particel·la per si en algun dels vostres actes o bé si voleu fer- la arribar a les entitats sardanistes de la vostra població perquè la programin en alguna actuació.

Som catalans i la sardana es la nostra dansa nacional.

Gràcies pel vostre interès, i molt us agrairia que si en algun acte vostre la toqueu m’agradaria saber-ho.

Llarga vida als Rotary clubs.

Nuri Escudé Guil
Presidenta Club Rotary Terrassa 2022-2023

Clubes Rotary en Cataluña

Queridos amigos,

Es un gozo para mí adjuntarle la particela de la sardana “Rotary Universal” del compositor Dani Gasulla i Porta, dedicada al Rotary club de Terrassa, con espíritu mundial.

Con motivo de ser la presidenta del Rotary Club de Terrassa, pedí una sardana dedicada a nuestra institución.

Soy una entusiasta y bailadora sardanista de competición y dirijo una de las entidades sardanistas de competición de Cataluña, por eso quise que se interaccionaran el mundo sardanista y el mundo Rotary.

Le adjunto la particela por si en alguno de sus actos o bien si quiere hacerla llegar a las entidades sardanistas de su población para que la programen en alguna actuación.

Somos catalanes y la sardana es nuestra danza nacional.

Gracias por su interés, y mucho le agradecería que si en algún acto suyo la toca me gustaría saberlo.

Larga vida en los Rotary clubs.

Nuri Escudé Guil

Presidenta Club Rotary Terrassa 2022-2023